×

کابل 3 متری HDMI برند XP

  • برند XP
  • طول: 3 متر
  • جنس کنفی
  • سرعت بالا در انتقال اطلاعات
  • مناسب برای تمامی گیرنده‌های تلویزیون

ارسال به سراسر ایران فقط با 35 هزار تومان ! ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

موجود در انبار
گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
130,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

مشخصات فنی HDMI


این پورت امکان انتقال تصاویر با وضوح بیش از 1080 پیکسل و سرعت 60 فریم در هر ثانیه را داشته و صدا را در هشت کانال با فرکانس  192 کیلوهرتزی منتقل می‌کند. پورت HDMI در سال‌های اخیر در دستگاه‌های دیجیتال مانند سینمای خانگی، تلویزیون‌های با وضوح تصویر بالا (HDTV)، دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال و… به کار می‌رود. این پورت مانند پورت USB در اندازه کوچکتر یا mini HDMI هم وجود دارد که غالبا در محصولات و دستگاه‌های کوچک قابل حمل به کار برده می‌شود. HDMI هشت کانال صوتی را تا 192kHz انتقال می دهد و تمامی فرمت های کنونی برای صدا از قبیل Dolby Digital و DTS را پشتیبانی می نماید.

رابط HDMI می تواند بدون انجام فشرده سازی بر روی تصاویر و صدا ها ، به انتقال اطلاعات بین دستگاههایی از قبیل DVD-Player ، کنسول های بازی ، سیستم های حرفه ای صوتی و تصویری ، دوربین ها دیجیتال ، موبایل ها  یا هر وسیله ی دیگری بپردازید. پورت HDMI برای دستگاههایی که اندازه ی کوچکتری دارند در اندازه ی کوچکتر و با نام mini HDMI وجود دارد.

مشخصات و بررسی

کابل انتقال صوت و تصویر اچ دی HDMI

طول کابل: 3 متر

طراحی فلت برای جلوگیری از تاب خوردن کابل

انتقال تصویر با کیفیت بالا

پشتیبانی از 3D

با گارانتی

محصول شرکت XP

اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. HDMI نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد. پورت HDMI برای اولین بار در سال 2002 طراحی و در سال 2003 عرضه عمومی شد. این رابط اولین و تنها پورت مستقل بین چند شرکت است که در سال 2003 توسط کمپانی های Hitachi ، Silicon Image، Philips، Panasonic و Sony و با مشارکت مالی و تکنولوژی این شرکت‌ها ایجاد شد. HDMI درواقع مخفف عبارت (High Definition Multimedia Interface ) می باشد که در زبان فارسی به عنوان رابط چندرسانه‌ای اچ‌ دی یا رابط چند رسانه‌ای با کیفیت بالا هم نام برده می شود.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

14253

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس بدنه

پلاستیک

طول کابل

3 متر
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران