×

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 24 ماهه ایران رهجو
سایر محصولات مرتبط با هارد اکسترنال مشاهده سایر محصولات Western Digital
1,823,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

حافظه قابل حمل Western Digital مدل Elements یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد موجود در بازار می باشد که با ظرفیت ۱ ترابایتی می توان هرگونه فایل در فرمت های مختلف را بر روی این حافظه ذخیره کرد. این هارد با طراحی گوشه های گرد و ترکیبی از پلاستیک براق و مات از جلوه ظاهری بسیار زیبایی بهره می برد که علاوه بر زیبایی از استحکام نسبتا خوبی برخوردار است و در برابر ضربات سبک، شوک و رطوبت مقاوم می باشد. با توجه بر همین مبنا کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات در هنگام رخ دادن اتفاقات پیش بینی نشده، از آن در محیط ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایند، لازم به ذکر است Western Digital Elements 1TB به صورت ضد آب طراحی نشده و باید در برابر نفوذ مایعات از آن محافظت نمود. هارد پرتابل وسترن دیجیتال مدل Elements از اندازه کوچکی بهره می برد که با وزن ۱۳۴ گرم و ضخامت تنها ۱۵ میلیمتر به آسانی در کیف یا کوله پشتی قرار گرفته و می توان در مکان های مختلف آن را به همراه داشت.

سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات و فایل های حجیم

کارابران جهت استفاده از هارد ۱ ترابایت وسترن دیجیتال مدل Elements تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB گجت مورد نظر خود متصل کنند و بدون نیاز به نصب درایور (plug and play) از آن استفاده نمایند. هارد Western Digital برای متصل شدن به دیگر دستگاه ها دارای رابط USB 3.0 می باشد که از سرعت بالایی (حداکثر ۵ گیگابایت بر ثانیه) بهره می برد. این رابط به خصوص در هنگام انتقال فایل های حجیم بسیار کارآمد بوده و از هدر رفتن وقت جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است هارد اکسترنال Element با رابط USB 2.0 نیز سازگار بوده و از سیستم عامل های اندروید، ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی کرده و کاربران مشکلی برای استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف نخواهند داشت.

قابلیت تهیه بک آپ از فایل ها و رمزگذاری اطلاعات

هارد اکسترنال Western Digital در زمینه بک آپ گیری از کارایی بالایی برخوردار است و از نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال WD SmartWare Pro پشتیبانی می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند به آسانی و تنها با یک کلیک از اطلاعات ذخیره شده به صورت مداوم (حتی به صورت زمان بندی شده) بک آپ تهیه کنند و علاوه بر این فایل های پشتیبان خود را در سرور های ابری بارگزاری نمایند و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند اطلاعات خود را بازیابی کنند. این محصول با اکثر نرم افزار های امنیتی سازگار بوده و از قابلیت رمزگذاری بر روی اطلاعات پشتیبانی می کند تا از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات داخل حافظه محافظت نماید. هارد Elements برای تامین انرژی خود نیازی به آداپتور و یا منبع تغذیه نداشته و می تواند برق مصرفی خود را تنها از پورت USB همراه هارد تامین نمایید. در پایان لازم به ذکر است این هارد به یک نشانگر LED با سه حالت نوری ثابت، چشمک زن و خاموش مجهز است که برای اعلام وضعیت عملکردی هارد به کاربر کاربرد دارد.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

2210

گارانتی

24 ماهه ایران رهجو

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع رابط

USB 3.0

نوع اتصال

باسیم

ظرفیت حافظه

1 ترابایت

مقاومت در برابر آب

نشانگر LED

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر شوک و لرزش

مقاومت در برابر گرد و غبار

منبع تغذیه

درگاه USB
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران